Pazarlama teknolojileri alanında Türkiye’deki en prestijli ödüllerden biri olan MarTech Awards, TotalEnergies İstasyonlarının yenilenen Club TotalEnergies sadakat programını “Müşteri Deneyiminde En İyi Teknoloji Kullanımı” kategorisinde en iyi proje olarak belirledi.
Martech Awards’ın bu kategorisinde, müşteri deneyimini teknolojiyle iyileştiren ve kullanıcı deneyiminde yaşanan olası pazarlama problemlerinin çözülmesi konusunda teknolojiyi en etkili kullanan markalar ödüllendiriliyor. Özellikle mobil uygulama tarafında müşteri deneyimini arttıracak şekilde tamamen yeniden oluşturulan Club TotalEnergies sadakat programı, pazarlama sorununa çözüm olacak teknolojiyi geliştirmesiyle “Müşteri Deneyiminde En İyi Teknoloji Kullanımı” ödülüne layık bulundu.
TotalEnergies İstasyonları, Club TotalEnergies sadakat programı ve mobil uygulamasını yenilerken öncelikle dijital altyapısını tamamen değiştirdi. Ayrıca daha hızlı ve daha etkin olarak çalışmasını sağlamanın yanı sıra farklı kampanya modülleri ve müşteriyle iletişim yöntemleri oluşturdu. Böylece hem müşteri deneyimini iyileştirmeyi hem de müşteriye özel avantajların hazırlanabilmesini sağladı. Yenilenen Club TotalEnergies sayesinde “Hikaye Paylaşımı”, “Çarkı Çevir”, “Cevapla-Kazan” ve “Seyahat Rotası” gibi oyunlaştırma modülleriyle sektöre ilkler kazandırıldı.
Yeni Club TotalEnergies ile kullanıcılar pompada puan kazanımı ve pompada puan harcama imkanına kavuşurlarken ayrıca bireysel kullanıcılar, “Tek GSM = Tek Plaka” sistemine geçerek tek üyelik hesabı üzerinden yapılacak alışverişlerde kendilerine özel kampanyalar ve sürpriz ödüllerden yararlanabiliyorlar. Uygulama üzerinden alınacak kod ile cep telefonu gibi kişisel verilerini paylaşmaya gerek kalmadan da üyeliklerini doğrulatabilecek olan kullanıcılar ayrıca yenilenen “mobil ödeme” ile hem araçlarından inmeden yakıt alımlarını yapabilecek hem de otomatik olarak Club TotalEnergies puanlarını kullanabilecekler.