Müşteri Memnuniyet Politikamız

TotalEnergies İstasyonları olarak akaryakıt ve LPG ürünleri pazarlama, dağıtım ve satış faaliyeti alanlarında etkinlik göstermekteyiz.

Faaliyet gösterdiğimiz alanlarda müşterilerimizin talep ve ihtiyaçları sağlık, emniyet, çevre ve kalite standartları doğrultusunda karşılanmaktadır. Bu süreçte temel amacımız; bahsi geçen temel prensipler çerçevesinde müşteri memnuniyetini üstün müşteri deneyiminin devamını sağlamaktır.

Müşterilerimiz, şirketimizin şeffaflık prensibi doğrultusunda, açık ve net bir şekilde, kendilerine mali sorumluluk doğmaksızın talep ve ihtiyaçlarını şirketin tüm iletişim kanallarından ulaşımı sağlamaktadır.

Şirketimiz, insana saygı, etik, şeffaflık ve çevrecilik çerçevesinde müşteriden gelen öneri, talep ve şikayetleri, kişisel verilerin korunması esasına uygun bir şekilde değerlendirmekle yükümlüdür.

Şirketimizin sahip olduğu ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetimi Standardı doğrultusunda müşterilerimizden gelen talep, öneri ve şikayetler ile ilgili ön bilgilendirme yapılması ve belirlenen hedef gün süreleri içinde müşterilere geri bildirim yapılması şirket müşteri memnuniyeti politikamız gereğidir.

Memnuniyet süreçlerimizi verimli yönetmek ve hedeflerimizi gerçekleştirmek amacıyla çalışanlarımız sürekli ve etkin bir şekilde çeşitli konularda eğitimlere tabi tutulmaktadır.

Müşteri deneyimi, şirkete ait çeşitli iletişim kanallarından ölçümlenerek, sonuçlar süreç sahipleriyle paylaşılmaktadır. Bu sayede şirket hizmet kalitesinin sürekli ve sistematik bir şekilde iyileştirilmesi ve devamlılığı sağlanmaktadır.

Yukarıda bahsedilen şirket müşteri memnuniyeti politikamızı ve hedeflerimizi oluştururken yasal ve mevzuata dayalı şartları dikkate alarak ilerlemekteyiz.

 

ISO 10002 sertifikamızı incelemek için tıklayın.

 

Müşteri İlişkileri Yönetim Süreci

Müşteri Memnuniyet Politikamız

Gizli Müşteri Programı