Müşteri İlişkileri Yönetim Süreci

Müşterilerilerimiz her türlü şikayet, bilgi ve talepleri için aşağıdaki iletişim kanallarından bize ulaşabilirler.

444 0 496
0800 211 00 21

[email protected]

 

Tüm müşterilerimizin şikayetleri, talepleri ve geri bildirimleri çağrı merkezimiz tarafından kayıt altına alınarak Müşteri memnuniyeti yönetim sürecine dahil edilir. Kayıt altına alınan şikayetler için müşterilerimize sms ile bilgi verilir ve şikayet takip numarası gönderilir.

Kayıt altına alınan şikayetler ve talepler konusunda göre ilgili birimlere yönlendirilerek değerlendirme süreci başlatılır.

Değerlendirme süreci sonunda müşterilere yapılacak olan geri bildirim şirket standartlarına uygun olarak çağrı merkezimiz tarafından tebliğ edilir.

Müşteri memnuniyet politikamız gereği periyodik olarak çağrı merkezimiz aracılığı ile 

Müşteri memnuniyet ölçüm anketleri yapılır.Anket sonuç değerlendirmeleri yapılarak Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sürecinin iyileştirilmesi ve geliştirilmesi için gerekli aksiyonlar alınır.

Müşteri İlişkileri Yönetim Süreci

Müşteri Memnuniyet Politikamız

Gizli Müşteri Programı